KAKO RADIMO?

E-concept metoda rada

Snimka

  • Postojećih uređaja

  • Razmještaj i volumen ispisa

  • Pregled troškova

  • Tokovi dokumenata

  • Potrebe klijenta

1.Korak – analiza postojećeg stanja

Na početku je najvažnije dobiti uvid u Vaše trenutno stanje i potrebe ispisnih rješenja. U ovoj fazi nakon inicijalnog sastanka prikupljamo podatke o Vašim trenutnim pisačima, softverima te mjesečnom volumenu isprinta. To uključuje i pregled Vaših okvirnih mjesečnih troškova ( ispisa, održavanja opreme, nabava tonera i ostalih potrošnih materijala). Od velike je važnosti dobiti što točnije podatke od Vas kako bi mogli temeljem istih napraviti što bolji prijedlog optimizacije,  te na taj način pomoći Vam ostvariti značajne uštede.

2. Korak – prijedlog optimizacije

Nakon uvida u vaše stanje ispisnih rješenja i potreba, na nama je dalje da napravimo prijedlog optimizacije kako bi smanjili troškove u segmentu istih. Ponekad je od ključne važnosti relokacija ili smanjenje broja uređaja te zamjena naprednijim i efikasnijim rješenjima kako bi se postiglo najoptimalnije rješenje. Jednako tako, klijent može zadržati i trenutni broj uređaja, no uz zamjenu sa adekvatnijima također je moguće postići velike uštede i poboljšati efikasnost. Razlog tomu je izuzetno niska cijena otiska na TOSHIBA uređajima radi velikog kapaciteta tonera i primjene suvremenih softverskih rješenja.

Nudimo rješenje u obliku:

  • Blage optimizacije

  • Umjerene optmizacije

  • Potpune optimizacije

  • Instalacija uređaja

  • Instalacija i podešavanje softverskih rješenja

  • Edukacija IT službe i krajnjih korisnika

3. Korak – implementacija

Ukoliko se odlučite na naše rješenje E port će izvršiti instalaciju uređaja u zadanom roku, pobrinuti se da oprema radi po planu,  te da su korisnici upoznati sa načinom njenog funcioniranja. E port solution sistems vodi kompletnu brigu oko opreme, servisa i održavanja, za cijelo vrijeme trajanja ugovora.

4. Korak – upravljanje, kontrola

Nakon instalacije uređaja, naš posao nije gotov. Naprotiv, tada tek počinje. E port konstantno prati rad uređaja svojih klijenata i njihovo zadovoljstvo kroz Izradu potrebnih analiza & Reporta. Naša je briga osigurati zalihe potrošnog materijala klijentima,  na vrijeme i u potrebnim količinama, jednako kao i redovno održavanje opreme, u skladu sa unaprijed dogovorenim ugovorom o razni usluge (SLA). U slučaju nemogućnosti otklanjanja kvara, E- port osigurava zamjenski uređaj.

  • Analize

  • Servis

  • Potrošni materijal

  • Odgovarajuće prilagodbe